Den vackra hösten har anlänt!

Ja det har den verkligen och det med stormsteg!
Jag passar på att förnya mig inför hösten med en ny blogg som jag hoppas kunna uppdatera något oftare än den tidigare :-)!

Sommaren har varit fylld med skoj och jag kan omöjligt beskriva allt som hänt så det blir en bildkavalkad istället..

Hoppas ni andra haft en lika underbar sommar som vi och att hösten med sina vackra färger blir lika härlig!

Ikväll är det iaf Elitserie Premiär för Timrå och jag kommer sitta bänkad tillsammans med Maria och heja på så gott vi kan!
Imorgon kommer fam Svanbäck på besök och på söndag är det väl bäst att göra sin plikt och gå till valurnan :-)!

Ska som sagt göra mitt bästa och uppdatera snart igen...

Trevlig helg allihop!!!


Systrar.. Dem glada Studenterna Linus & Linnéa :-)

Lektanten Anna på visit!

Tur att Kusin Rasmus är en sån hejjare på chokladbollar!

Glass var gott :-)

Kusinbad!!

    Izas första bad!

   Hem ljuva hem!

 :-)

   Prinsar!

 Lektant Jenny




Kommentarer
Postat av: Syster the old one

Nämen oj... en ny blogg!!



Va trevligt :)



Kommer ni på nått besök ihelgen då ;)

HUGS

2010-09-17 @ 11:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0