Jomensåatte...prickprickprick...

Jo visst..

Koppor vare här! I Massor!!!

För 2 veckor sedan föll Peppe dit och i torsdags visade sig första pricken på Ecke..
Petter klarade sig ganska bra på det hela men Erik är fullkomligt stampad, stackarn kliar och grinar
och tycker inte alls om det här.. :-(
Jag hoppas på bättring snabbt då vi är bjudna till fjälls nästa helg och det vill vi ju absolut inte missa!!! :-)

I övrigt så tror jag nu att jag har tagit det första steget i rätt riktining mot att bli en hälsosammare människa ;-).
Louella drog med mig till Friskis i veckan på ett helt underbart styrke/konditions pass... Känns så himla bra så nu är min förhoppning att kunna göra detta till en rutin... Minst en gång i veckan! Heja mig!! ;-P

Idag var en fantastisk dag på jobbet, massor med folk och man fick verkligen inte en lugn minut.. Precis som det ska vara med andra ord. Och med mina otroliga medarbetare så kan det ju verkligen inte bli bättre, WE ROCK!

Nu är det snart dags att krocka med kudden, har som vanligt motat sömnen med lite zombies (fattar inte att jag blivit så besatt av dessa äckliga typer), ikväll gick Zombieland på tv och det går ju bara inte att zappa bort ;-). Speciellt inte när världens bästa zombie-serie The Walking dead har tagit "sommarlov"..

Så sussa sött nu alla glada och på återseende :-)
See ya!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0